الاثنين، 1 ديسمبر 2008

كان فاضل بس يادوب

كان فاضل بس يادوب
اني البس ثوب الدنيا واتوب عنك
لكن قلبي المغلوب بيخاف ليتوه
في ليالي الشوق بعدك
وما بين كده او كده مش مرتاح انا
خلينا بقى كده يمكن الهنا
متداري بصبري عليك
مش عايز بكرى يفوت
وانا لسه بموت والليل عمال يجرح
والوحده تزيد النار وتزيدني مرار
والحزن يبات يصبح
كــلمــات بــتــعـبر عــن الـلي جــوايـا

هناك 8 تعليقات:

mohamed ghalia يقول...

كلمات بتعبر عن إلى جواكى
واضح إنى جواكى حزن
ربنا يسعدك دايما
كل سنة وانتى طيبة
تحياتى

نور الملايكة يقول...

ازيك يا محمد .وكل سنة وانت يارب بصحة وبسلامة وبخير
.هو انا فعلا جوايا حزن بس بحاول اهرب منه...وربنا كريم
تحياتي وتقديري ليك

من غير عنـــوان يقول...

حزينة بس لسه بتحبي

كلمات من القلب

أمنياتي

غير معرف يقول...

انا بحب الاغنيه دي اوي
بس ليه الحزن دا؟؟

بدل ماتهربي منه عالجيه

دمت بكل خير

تحياتي

نور الملايكة يقول...

من غير عنوان ..منور حضرتك .. .. وشكر علي تعليقك الجميل ده ..وفعلا كلام حضرتك مظبوط
تحياتي ليك

نور الملايكة يقول...

هاجر ..انا كمان بحب الاغنية دي اوي
والحزن ده بهرب منه لاني مش بايدي اواجه .يعني .اللي هيمحي الحزن ده
حد تاني ..ومينفعش اقول ليه سبب حزني ايه ..لازم يفهم لوحده ..ويحس بالسبب ويحله هو مش انا علشان كده انا صابرة علي انا فيه و مش لاقيه غير اني ادعي ربنا انه يحلها من عنده
تحياتي ليكي

بحر الحياة يقول...

كلمات جميله جدا حقيقى

مدونتك جميله جدا

لك كل الاحترام والتقدير

نور الملايكة يقول...

بحر الحياة...متشكرة اوي علي كلامك وذوقك اسعدنى بجد مرورك ..والمدونة منورة بوجودك ..يارب نشوفك علي طول ..