الاثنين، 1 ديسمبر 2008

قـلبـــي بــيـكـلــمني عنك بالهــيـروغلــفي هههههههههههه


ازيكممممممممم يا كل مدونين مصر والعالم كله ..وانا قاعده كده لقيت مرة واحدة قلبي بيكلمني ..وده عادي جداااااا ..بس المرادي لقيته بيكلمني هيروغليفي ..علي اعز الناس ليااا فقولت انقل كلام قلبي ليه ..بس بدون ترجمة
ههههههههههههه
..
DD.I N.K
I MR .K R NHH "


I MRY .I


I IB .I


K RC M PT.I
I M HTP hnc.K



جد اي ان اك "اي مر اك ار نحح .....اي مري اي... اي ايب اي... اك رع ام بت اي.... اي ام حتب حنع اك "


طبعا في كلام كتيرر بس لما يبقي يفك دول الاول ههههههههههههههههه

هناك 9 تعليقات:

من غير عنـــوان يقول...

حاجة من الأتنين
يا دي شفؤه
يا إما متلخبطة بسبب ما

أمنياتي

mohamed ghalia يقول...

ربنا يكرمك فكيلنا الشفرة دى مش فاهم أى حاجة
تحياتى
دمتى بكل الود

غير معرف يقول...

ههههههههههههههه

احلي حاجه لما الواحد يحس احساس الحمار
بقولك ايه
لازم تفكيهاااااااااااااااااااااااااااا

غير معرف يقول...

الترجمــــــه



انا بحبـــك للابد
يا حبـــــــــى
يا قلبى انت الشمس فى سمائى
انا فى امان معك

نور الملايكة يقول...

من غير عنوان .ازي حضرتك ..يارب تكون بخير ..والكلام ده ولا شفرة ولا متلخبط هو فعلا كلام هيروغليفي ...واكيد بيتفك ههههههههه
.شرفتني بوجود حضرتك وتعليقك ..
تحياتي ليك

نور الملايكة يقول...

ازيك يا محمد ..والله ده هيروغليفي مش شفرة ولا حاجة ..وبص بئي اللي عليك دلوقتي انك تدعي ربنا يمكن تحصل معجزة
وحد يفك الكلام ده بدالي هههههههههههههههههههه
تحياتي ليك

نور الملايكة يقول...

منورة يا هاجر طرئعة دماغ ...واولها كده احساس حمار لالا لا ميرضنيش ابدا هههههههههههههههه
وانا يا ستي هفكها ليكي بس بكام هههههههههههههههههههههههههههه

نور الملايكة يقول...

اهلا اهلا بغير معرف ..منور والله المدونة ...
بس ايه الترجمة الجامدة دي .عرفتها منين دي هههههههههههههههههههه
انا كنت هحذف التعليق علشان محدش يعرف الترجمة ..بس رجعت قولت مش معقول يعني اول تعليق ليك في مدونتي هحذفه لا ده انا ايدي تتقطع قبل ما اعملها ههههههههههههههههه
لا بس بجد اجتهاد جميل ..وبما انك عرفت تترجمها ..عايزاك بئي تكتبلي حاجة باي لغة تانية روسي الماني ان شالله هندي ههههههههههههههههههه..وانا بعون الله هترجمها هههههههههه
متحرمناش بئي من تعليقاتك
تحياتي ليك وتقديري وكل حاجة حلوة ليك ههههههههههه

Unknown يقول...

يا بنتي ايه ده

انا قلتلك حجر مدحت مصدقتنيش

بس كويس انها اترجمت
هههههههههههههه

يللا بيس